Yritys 2017-03-29T17:11:26+00:00

Vuokrauspalvelumme

Voit tutustua kalustovuokrausvalikoimaamme vuokraamo -sivuilla. Kalustomme on keskittynyt laadukkaiden elokuvatasoisten tuotantojen kuvauskalustoon sekä yleiseen kuvaus- ja videokuvauskalustoon. Oli tarpeesi sitten Canon Cinema EOS -tason tuotteet tai Panasonicin robottikamera niin meiltä meiltä löytyy. Laadukkaiden tuotantojen tueksi olemme myös valinneet remote head -kraanat sekä motion control -sliderit.

Meille kuvaaaminen on intohimo, josta onneksemme tuli ammattimme. Seuraamme luonnollisesti alan kehitystä, joka näkyy osaamisessamme sekä kaluston päivitykessä. Koska tuomme jatkuvasti uutta kuvauskalustoa vuokralle, kannattaa aina kysyä löytyykö meiltä haluamaasi kalustoa. Meillä on myös kattava yhteistyö alan muiden toimijoiden kanssa, joten kauttamme saat myös erikoisimmatkin toiveet.

Kuljetuspalvelut

Kattavien kaluston lisäksi tarjoamme myös kuljetuspalvelut. Tuomme ja viemme kamerat toiveesi mukaan. Kerrot vain mitä tarvitset ja mihin, niin me kaarramme pihaan sovittuna kellon lyömällä.

Kuvaus- ja kuvaajavuokrauspalvelut

BRO Rental toimii yhteisissä tiloissa videokuvaukseen erikoistuneen yhtiömme Reload Median kanssa, jolloin pystymme tarjoamaan ammattilaiset videotuotantoihin tai vaikka webcasteihin niin Suomessa kuin ulkomaillakin.